Förderdiagnostische Beobachtungen zu Fähigkeiten und Schwierigkeiten beim weiterführenden Schreibenlernen und -lehren in Grund- und Sonderschulen

The abilities and difficulties in the learning and teaching of writing at primary and special schools after the initial phase - diagnostic observations for facilitating improvement

Download full text files

Export metadata

  • Export Bibtex
  • Export RIS

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Claudia Husen
URN:urn:nbn:de:bsz:lg1-opus-30048
Advisor:Iris Füssenich
Document Type:Doctoral Thesis
Language:German
Publishing Institution:Pädagogische Hochschule Ludwigsburg
Granting Institution:Pädagogische Hochschule Ludwigsburg, Fakultät für Sonderpädagogik, Reutlingen
Date of final exam:2008/11/28
Release Date:2009/07/29
Year of Completion:2007
Tag:Lern- und Lehrprozesse; Schreibförderung; Texte Verfassen
diagnostics; special needs; writing
GND Keyword:Deutschunterricht; Schreiben; Sonderpädagogische Diagnostik; Sprachbehindertenpädagogik
Faculties:Fakultät für Sonderpädagogik / Institut für sonderpädagogische Fachrichtungen
Licence (German):License LogoVeröffentlichungsvertrag mit Print-on-Demand

$Rev: 12793 $